Älskar grönsaker

Hej Idag har lilla Emma varit på kalas hos sin kompis Shirin vart 8 år. Åkte till stan handla pressent till henne vart med tatuering kul . Vi åkte o handla Faster Anneli var här och passa barnen menas vi var i väg .Skönt att stor handla ha mat hemma ,fylla på skafferi kyl och frys .När vi kom hem var jag som packade upp allt han åkte ställde in bilen i garaget , Kom hem så satte han på hänga tvätt och fixa domar kläderna e match i helgen . MälarCupen för inne bandy . Fixade ihop korvstragan off med lätt creme frachie med franska örter gott. Vart se middag gör inge .Men nu har alla ätit i alla fall . två sover redan .En tjurig stöddig tonåring tror ska vara uppe hur länge som helst glöm de bruden lilla ska i säng spelar ingen roll vad du säger ..Diskmaskinen går på för andra gången . Träffade Adinas pappa i dag gud han ser trött ut , han är inte ung längre utan närmare sig 70 år , hon e själv lat orkar inte hämta lilla på dagis utan hennes pappa gör det varje dag . Ser henne i bland men jag hejar inte på henne mera inte sedan den 20 aug - 09 då hon kallade mig för Hora som får inte prata med mina barn eller mina föräldrar du är sjuk , själv såg hon ut i kort kort kjol och linne och rasta flätor såg inte klok ut som man var 15 år igen inte över 30 år . Hennes mamma gick och prata om allt möjligt då kläcker hon ut sig så barnsligt in för ungar och hennes mamma . Men jag e glad har min familj och mina vänner ränner inte på krogen låter pappa vara barn vakt . Jag skiter i henne helt . Ute ur mitt liv helt .Såg i dag väntade på bussen jo Muppen med barn vagn , stackars liten låg massa på kläder ska han flyta under buss resan är inte 20 minus ute . Men hans morsa är inte klok på fem öre Mycke som fattas innan för denna skalle Kom till Zetterlunds kom resten av mupparna de var hennes syrra med kompis , fy fan e glad slippa se dem i mina ögon är det bäckbys muppar inte kloka härmar varann . Systrarna aven sjuka om ena har två barn väntar tredje ska lilla syster vara lika konstigt att inte gifter sig då ..Ingen vill ha en mupp heller .. haha Jag e så glad slippa se denna fula face på vår gård har bara en som Inte kan stå för hon säger utan bekyller andra hela tiden , Hon inte heller riktigt klok . Glad har min underbara vänner som finns på facebook och utan för de är alltid mina bästa vänner de är få men de är mina vänner som är ärliga och kan stå för de säger inte bekylla andra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0