6 april -2010

kl.23.20 Denna dag har varit ganska ok , vaknade vid halv nio hade morgon gympa med min man haha . Sedan fixa en varm skön dusch . Han åkte till Råby hämta tjejerna hos fastrarna , sedan åkte till polisen fixa passet åt Emma sedan fixa hennes glasögon . Jag själv var på sjukhuset gjorde röngten fick svälja cement med krita , nej då inte så illa men tjock smakade blää. De kollade vid min matstrupe har ju ett veck där . Som jag har skit besvär med , kan inte äta visa mat rätter bara kräks upp allt igen hit . Har haft de i många år . Kom till stan träffade jag några vänner hejade , min ena kompis Jennifer med två söner på 11- 15 år . Hade hittat vid Håkantorps skolan 80 dollar växla in på forex vad fick de joo 572 kr fy fan vad bra .Har bäddat rent i sängen snart blir de att sova men har nattat voven så kommer man in blir man lite piggare de kan vara farligt . Nu på tve3 är ju Navis CSI är ju bra .. Gillar hon Abby hon och David är oxå bra .. hihi Längtar tills torsdag ska till min tandläkare han ska bedöva mig imun och ta bort roten i övre käken Skönt slippa denna som stör mig i munn känner denna när man äter , blir en gröna möässa sådan man har när man ska opera sig hihi . Men ska bli av med roten ska bli skönt . Idag har våra tjejer klippt sig page jätte fina vart de , de ser stora ut :) Min stooora tjej är med mormor i sthlm , på fredag kommer hon hem och de andra ska med mormor i sthlm gå på bio se Alice i Underlandet trevligt de får på av slutet av påsklovet mina tjejer . En helg i stockholm . God natt alla kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0