Älskar mina barn

Nu har barnen gått till skolan blir de vanliga hus hålls arbetet tvätt disk och städning e bara skönt vill ha ordning hemma trivs bättre då , har skalat pluggen till middagen för brett en del vi ska ha kött och plugg och sås o grönsaker till Lägga in allt vätt döär de ska vara in med alla handdukar i linneskåpet och barnens kläder osv . Ringa en vän höra komma över ta en kaffe .. Plocka undan alla skoor kan tro man har 10 ungar .. Nää ska ta fixa lite sedan se film tror jag Förtrollad en disney film , lånat av Svägerskan hon e bussig väninna . Hej blogg ! Har lagat mat till familjen vart gryt bitar och potatis och god sås till . själv gjorde jag en sallad med mini moröter , blomkål, gurka ,majs ,ärtor, tomat avokado ,ägg. lite sallad dressing och vatten till . Tog en tur i regnet på cykel skönt komma hem ifrån en liten stund kom till utlänska affären säjer billigt nam nam , vilka ser man fy fan e glad att jag inte ser ut som dem en med röttna tänder , andra tror e 15 år , knappast hejar inte på idioter fy fan rena rama MUPPAR ,Umgås inte med små barn under trettio , jo en som har hjärna under bar tjej , men hon e inte som de är skit pratare kan man vara utan .. tog turen hem igen Kom såg kunde gubben dra på ishockey möte . Mina vänner heter Nam Nam , Maggan ,Mia, Cicci , Carina , C-gryta plus några till Mer är inte de kör alltid ärlighet Jag före drar raka rör med mig , jag dör inte av atthöra saningen värsta jag vet är När man inte kan stå för man säger utan bort för klarar skyller i från sig När man själv startar storyn fy fan jag hatar löng halsar och skit pratare är som muppar som e vidriga .. Har vänner via facebook , lunarstorm, helgon , kamrat e somm jag håller av med under bara vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0