Njuter av solen ...

KL.18.55. Har varit ute med Emma i lek parken på stångjärnsgatan , kanske såg Jennie med sina barn men inte i dag :( Sedan hammnade man på Välljärnsgatan hemma hos gammelmormor var kul tills Josefine börja larva sig vart tonårig sur för ingen ting.Men in mormor tog Josses parti hon gör inge konstigt ? Men vart så sur när jag gick och hem snork fia gring för ingen ting. Måste tåla när man säger till när det blir fel utan att fräsa SUCK.... Nästan hemma träffa jag en bekant Uffe med vovarna Cesar o Kajsa .Neeeeeeeej vill ha sol ska bli regn i morgon ... Faaaaaan ... vill ha sol... ÅÅÅÅH Köttfärslimpan spelar de menar Meatloaf hahaha Rockklassiker så bra musik. Kom hem gjorde jag i ordning kyckling gryta med tomat och bassilka lätt creme frachie gott med pasta till.Men då körde i hop sig imatstrupen börja kräkas massor till slut fick man upp allt blää år illa e trött på ha så här inte roligt . Sätter man in protsen i munn knappt kan prata och öm ikäken är ju syd. trådar på minner mig , mindre svullen i munn. När barnen sover skam anäta lite glass se på tve snart e dags för de ska duscha o tvätta håret.Inga men mina prinsessor ska vara rena , mamma älskar er massor puss på er ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0