Emma & Fisen

I dag har man varit hemma hos en väninna druckit kaffe träffa hennes morsa med . Jätte trevliga båda två:) Två rök moln hee.. Var in till stan oxå var inne på nya Korthuset vid Sigma Mycke som jag ville ha , hehe vill ha värme ljus doft ljus på balkongen till sommar kvällar . Och var in på Lagerhaus inne på skrapan Oh så mycke roliga saker söta örngott med vitt bakrund med glasstrutar på stod Jag gillar dej! 49 kr st billigt . Baka iugn kok böcker 59 kr st oxå billigt Smootie bok med ojoj här kan man ge bort lite roliga böcker till sina vänner . I dag har Emma varit på hemma plan lekt med tjej kompisarna omkring . Fisen kom hem från skolan i dag har nog simmat i leran jacka , byxa, var full med lera . kläderna hamna i tvättmaskin. Barnen åt hambugare och strips till middag Jag åt köttsoppa med grönsaker är mycke godare . Nu har man stoppat de i säng behöver sova , lilla Emma har ont vid sidan vid nedan för höften har ett sår där ser inte skönt ut alls .. Stackare mammas lilla flicka hade ramlat på skol gården i går. De är rött sårigt lite grann... har fått salva .och plåster hoppas kan sova min lilla flicka . Mormor vet om de de flesta av mina närmaste vänner med Annica sa pluttan inte lätt.Krama henne från mig .Jag skriver som jag vill i min blogg, varför ska alla vara så perfekta jämt ?????????? Om de blir lite grann stav fel rättar väl jag själv .Men nu skiter jag i hur andra hakar upp sig på de. Gillar skriva av mig , man mår ju bättre för att skriva är ju roligare än prata jämt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0