En tur till stan

Jag vakna kl. 8.15. Gick ut med chips gav barnen frukost .Hoppade själv in i duschen . Sedan inge larv eller nå annat de hamna i dusch. Sedan gjorde vi ordning oss tog en promenad till bäckby centrum .Träffa gammelmormor , tog bussen ner till stan fixade Emmas glasögon och Idas även mina .Sedan en promenad till Polisen hämta Emmas pass. Jisssssses vad folk de var , men fick vänta på att hämta pass typ 5 min, men de som ska fixa pass var mera folk till. . Sedan gick vi ner till Skrapan s Mc Donalds åt big mac meny , och barnen happy meal , gammelmormor big mac .Sedan tog vi bussen hem åkte 15 . väl hemma så gick jag ut med chips .Kom posten med från Skatteverket ska betala till baka 3454 kr tack vad trevligt eller hur hoppas man kan dela på av betalningen . kl. 18.40. Har haft en skön kväll , barnen spelar ds , och ser tve..Ska gå igenom film er i kväll verkar inte vara nå att se. Ska se Wild Child en engelsk film rolig :) Ska väl över till svägerskan på Stångjärnsgatan lämna igen filmer låna nån ny med thriller hon har ju så bra filmer eller åka till min mans lille bror o hans sambo har oxå bra filmer . får se vilken av de blir hihi .Går genom de man har här hemma blir det nog , bör handla hem nya filmer under våren o sommaren vi har ingen canal plus var bara på prov kul kul nääää. forts senare åks till Ica handla musbågar hahah menar ostbågar till barnen i kväll kan få lite gott de med eftersom e fredag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0