Erikslund

Solig dag :) I dag var man ute med barnen till Erikslund uträttade lite saker ,köpte nya skor till barnen och var på Donken sedan handlade lite lördags godis . Sedan åkte till gammel mormor och gratta henne på 82 års dagen . fikade där lite , sedan från hennes balkong vad ser man jo hästar de ville rida , sedan träffade vi Stig hade satt upp hinder bana de tyckte var roligt . Sedan deras kompisar , jag träffade en bekant s mamma hejade lite var jätte kul , vars pappa med . sedan kom själv fram. hejade vi lite grann ,sa Grattis till förlovningen tack sa hon . Själv sa jag har slängt bort sk vänner inge för mig har mina vänner , de är mina Inga skit pratare , utan skrattar har skoj , Hon sa att hon e vän med hon som jag föresten skiter i fullt ständigt i e glad slippa sådant folk .E vuxen kilat vidare .Disa dem sa jag du e vuxen bestämmer väl själv vilka du vill prata med INGEN bestämmer väl över dig .. Tack sa hon. Hon frågade hur jag mådde , ja om jag slapp har ont i magen så var det ok , jag har av o till ont för nätet stör ömmar mig på minner mig har lyft tungt kommer smällen då, Stackare lät inte roligt sa hon , är inte heller det , utan jag tappar humöret får ont man e inte roligt alltid . .Kom hem gick ut med hund , sedan träffade bekanta i lilla lekparken ,barnen lekte hade roligt sedan gick jag och Ida hem för jag ville hem var trött och hungrig. Kom hem fixade lite mat Strax efter så kom Emma hem så åt vi och sedan åt lite nam nam ,sedan borsta de tänderna noga sa mamma vill se film , kommer vart Vild djuren men tror de somnade väldigt fort varit ute hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0