Inte de man vill - Tandläkan

Hejsan alla läsare ! I går tog vi en promenad barnen ville cykla såg deras pappa vid farfars parkering , de byte däck till sommar däck. De drog i väg till Lekparken träffade Emma sin förskole kompis Ebba och hennes lilla syster . Chips han nosade runt med villigt etttag . sedan satt vid en bänk. Vid lekparken träffade barnen lite andra nya kompisar . jag träffade två tjejer med två små killar , ena ville hålla i vår hund i koppel han sa inge ville nog bara komma hem . Men Emma och Ida hade kul vart kvar en stund de var kul . Pratade lite med de två tjejerna verkar trevliga . Tipsa att de var mellan 20 - 25 år såg inte äldre ut ....I dag var jag hos tandläkan fick 4 sprutor bedövad i övre käken , skulle bli liten op de tog bort en rot i mun vart sydd i mun med styng ca 5 st. Ska ta bort dem 19 april . Barnen åt med pappa keabtallrik till middag usch inte jag åt i stället 2 avokado och keso e godare för min mage och min munn för tillfälligt . Hej igen , var ute med chips de regnar , blir en inne dag imorgon . städa och baka med barnen ..Bara en massa mys . god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0