Tisdag

God morgon vaknade kl 7.20. Inte riktigt än är solen framme men kommer nog :) Mina barn äter frukost snart ska de till skolan .. Lilla vill kanske cykla pappa blir glad . Har en ny duschad Emma står jälv i duschen fixarmed håret o allt duktig hon är . SkA beställa barn kläder till barnen från ellos i dag . Ska plocka undan påsk pyntet som Ida har gjort tuppen i köket slänga en ful blomma . Fortfarnade svullen öm i mun. Näääää men titta Solen titta fram Skönt .. En kall morgon sedan är det nog skönt på efter middagen . kl. 12.23. Dax göra sig ordning ska ut med chips en skön rundai solen kl.16.44. Har varit och hälsa på min sjuka pappa , var en stund där sedan tog han permobilen jag cyklade brevid ner till Plantagen pratade om allt var bara trevligt ,var inne på Plantagen oxå sett mycke nya blommor inge dyrt alls ska ha lite nytt på balkongen på hyllan i nya blommor ska nog sätta i röd lök och lök i kruka , köpa jord hem .. I dag ska familjen äta chili corne carne inge för mig blir soppa för annars har man ingen mage ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0