Vänner ....

Min mage bråkar på minner mig , av och till att nätet de la in efter operation är här och bråkar . Gör ont att hosta , skratta , böja sig ,kan inte äta som man gjorde förrut denna säger i från till Pizza , snabb käk , stekt mat som hambugare , strips , kött. Min vän blir glad om jag äter fisk , kyckling, olika sallader ,frukt , dricker vatten gärna med bubbel i . Kaffe bommar mig igen magen börja bli hård .Min vän har en annan vän kommer på kvällen , när man är stor måste man visa att man är snäll de är Alvedon som gör nytta att kunna krypa ner under täcke ligga på sidan och blunda , men i huve så snurrar de bara runt , Ingen riktig ro får man av detta .God natt fortsätter senare i dag . Nu måste man hålla ögon locken öppna med tändstickor faller snart ner .. gässsssspar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0