Vilken morgon ...

Hej alla ! Vilken morgon alla kommer upp största gör fan denna spelet går inte först slår baken i soffan och börjar spela .Lägg av du hinner inte forts.Men jag sa spelar ingen roll om du börjar halv nio ska duscha äta frukost och klä sig Inte inbilla mamma ska sitta kivas med detta spel . Hatar Nindendo ds . Nu har jag gett lilla frukost vart smörgås med leverpajstej och en kopp o, boy samt har en hund som tycker hon är snål ja då gnäller han fått en bit räcker . Inatt om de blöt snö de är april väder Hatar DISNEY CHANNEL då sjönker barnen in i detta spelar ingen roll vad man säger klä på dig , hatar tjata . Skönt har duschat jag först på morgonen hade ju som tuggummi i håret tjockt och konstigt.Nu e man fräsch luktar gott. Ska hem till min mormor i dag hälsa på henne . Ska lämna Emma i skolan sedan kommer över till mormor min . Hon fyller 82 år nu på lördag. Funderar ge henne en blomma med några olika lotter att skrapa. Nu ska man ut med Ida och chips till skol bussen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0