2 aug

Vilket väder vi har + Gick i morse var det varmt ute kommer till jobbet då har himlen öppna sig öser bara ner :) Men hoppas  de avtar sedan när man slutar men kommer bli våt kommer till bussen jajaja  svenska sommaren , kommer hem ska till ica lämna igen filmen , sedan hem o  baka o laga mat   e bara jag o josefine Hemma . Fick sms av han i morse vid  05.20  tyckte jag skulle gå upp , han har stängt av mobilen  han e i Norge  med krooks . Kommer hem på Fredag .. Men vi klarar oss så bra utan han är Hemma . Lungt o skönt .. Ska till kort huset  vid sigma  innan åker hem ska köpa vykort  ska posta till mina tjejer är hos mormor  i Rh . Glad  fått ny vän via jobbet Madde  bor i Lillhärad  på landet . Har två döttrar  ena dottern är jäm gammal med vår jossan . Hon är en jätte trevlig  konstnär  gillar  måla som jag  e bara roligt .. Tänker på Chips hoppas  han kommer ut fast de regnar när lat masken inte orkar - men lilla Josse han måste blir så  gnällig han måste ut göra sitt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0