Tränat på gym

I dag har man målat  o träffa trevliga jobbar kompisarna .. Har ett glatt gäng :)  Till lunch vart de  kokt torsk  och potatis  och äggsås sååå gott ... ..Var i väg på gymmet i dag var så kul  träffa min personligare tränare  och i dag har man gjort massa övningar  bland annat  crossträning rätt så kul lite läskigt stå där men var kul . Så har man  gjort mycke mysiga ben press och dra axlarna till öronen  med hantlar  på 4 kg , börjar få  muskler efter 3 veckor  e bara skönt . Ska träna mina ben och mage som jag behöver ha hjälp med att gå ner i ivikt . plus att jag ska få  fett förbräning  och digtist  hjälp med kosten  + i kanten .. Magnus han är på ishockey match i kväll med  nån kompis Varit i stan köpt pressenter till min lille bror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0