19 dec - 2010

I går  vaknade man strax efter halv no  låg i sängen myste med min älskling så mysigt inte på väldigt länge .  Sedan gick upp fixa frukost o  stack ut med hund  fy de snöade blåste kalltt,, brrr. Kom in  fixade  barnen  gjorde ordning för de var dags för tränings match mot killar  först uppvärmning sedan  match mot killar .. Efter detta var de match mot föräldrar  mammor var få ,Men lika trevligt  var det , Josefine var med hade skoj ..Vi satt på lektan o heja på tjejerna .Älskling var på K- borg  dömde inne bandy . Vi var inte i miner hallen utan stora hallen  ..Efter ishockeyn  var Jossan , jag o Emma påstan kika lite julisar o åt på Donken  jag åt Big Mac & Co. de andra åt med . Sedan tog vi bussen hem  gratis under jul handern jätte bussigt av  vl tycker jag . Kom hem fixa bad vatten åt Emma var frusen sedan gick man ut med chips . Kom in inge data alls i går bara var inte hemma skönt komma bort i bland.


Kl. 00.49

Nu borde man sova men är inte riktigt trött få snart möta kudden o krypa ner under täcket och sova  vila mina onda fötter ..Senare i dag ska man städa ur kyl skåpet bland annat  göra rent skåpen i köket o  fixa jätttte disken .Har sätt filmen Jägarna i går kväll är faktiskt bra men råå vissa sener men  Rolf Lassgård är bra ju_:)
God natt  forts  senare i dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0