31 dec 2010 Nyårsafton

Borde sova men kan inte är inte trött:( Sitter skrattar åt 2 ½ män på tv3  Charlie , Jake ,Alan  är ju bra alli hopa ..Jag måste  ner i vikt  känner mig stor inte roligt . vill hitta gnistan i gen äta grönsake  frukt .. Måste  bli av med allt med  godis , chips , popcorn , kaffe bröd osv . Måste försöka  hålla mig till  te o kaffe ej nå till. Ta raska promenader  varje dag . Dricka vatten ....Äta mera fisk , kyckling ..Dricka ett glas vin  gör kroppen glad ... Lägga undan pengar i månaden  i ett kuver  de som man köper godis för annars under ett år MÅSTE ändra mig ...Saknar att cykla ,men står bra i trappen tills våren är dags igen . Äta äggnuddlar  o skaldjur o grönsaker  skippa  strips , snabb käk  magen  tål inte sådant skräp . Pizza lika illa .. mera soppor ska göras här hemma . Be mamma om goda recept ... Gott nytt år


Kl. 20.45.

Har varit hemma hela dagen med familjen är inte riktigt ok  mår inge vidare känner mig tröttt har ont i kroppen .  ska väl ut sedan kika på raketer  dricka lite brezer   skåla in nya året .  Älskling har mesta kika sport  och  Ida är för skyld snorar  .. De är 3 minus  rena värme böljan ute ... Jossan är med minna ute  eller hemma hos henne .Nås på mobilen har vi sakt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0