7 dec 2010

ÅÅÅh vad glad jag blev såg något intrssenat vid  af  nu på morgonen  dit ska jag den 13 jan  till boken på af 

CITY GROSS INFORMERAR PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN

City Gross

Publicerad: 2010-12-06, Annons-ID: 0010-313245

Västerås  (Kommuninformation)

Torsdagen den 13 januari på Arbetsförmedlingen i Västerås, lokal Boken, möter du City Gross.
Du får en kort presentation om företaget och lediga tjänster.
Klockan 09:00, 11:00, 13:30,15:30, 18:00

Vi söker...
BUTIKSMEDARBETARE inom:
Färskvaror
Kassa
Kolonial

City Gross är supermoderna stormarknader inom dagligvaruhandeln. Med ett brett sortiment, färskt svenskt nystyckat kött, manuella avdelningar, egna bagerier i butikerna och kända märkesvaror, har vi tagit Sverige med storm. Dessutom erbjuder vi ett spännande sortiment inom hus, hem och fritid.



De är ju bara söka man får väl hoppas heter ju det .

Varaktighet/Arbetstid

Tillsvidare

Heltid/Deltid

 

Lön

Fast lön

 

Ansökan

 

ansökan via hemsidan www.citygross.se

 

Vi tar inte emot ansökan via e-post.

 

 

 


 

Arbetsgivare

City Gross

Alla jobb hos denna arbetsgivare

Postadress

City Gross

72110 VÄSTERÅS

 

 

Telefon och internet

Tel: 00
Fax: 00

Hemsida (öppnas i nytt fönster)







I dag när jag var o lämna Emma på skolan vem träffar jag jooo Sophie  och Anakin , o Ferya  de hade lämnat Felicia  på dagis  vart glad att möta mig .. De  gick mot  bäckby centrum , följde med dit en sväng sedan  hem och prata lite allt möjligt var bara kul  och sedan gick jag till vc  fick vänta länge slockna där e trött på värk.  Middag blir  fisk pinnar och  mos .. men jag vill hellere ha rester är godare dagen efter .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0