Kiss kommer till Stockholm i Juni

Vart ensam hemma skönt, för faster Anneli tog med sig barnen på bio skulle se Alvin och gänget2. Vad har jag gjort stor städat dammsugit och torka golv .Skönt rensat massa skit förstår inte man spar på allt .Min man han tror ska tapesera lilla toa med gamla expressen .. heheh.Var in en sväng på facebook men gud vad skit de är där inge kul sitta där . föredrar här e trevligt folk. Nu ska man hoppa in ien varm skön dusch bli fräsch sedan ta en tur ut hälsa på min gamla mormor som är 82 år brukar gå o handla åt henne på lördagar . Bor i Bäckby skrapan 8vån ser över bäckby och skälby bort till morfar med han ligger på Lundbys kyrkogård dog för 7 årsen . Nam Nam och jag ska ut på bio slutet av denna månad ska bara vi två gå ha så kul skratta ta en bit mat med hon gillar som jag gör med e så skojigt ..-) Hon jobbar som barn morska om dagarna tar hand om bebisar . Hon sa har inte din fd granne fått barn nyligen ja tror de vet inte riktigt jag känner henne inte men såg bebisen i Sept. Men nam nam sa jag tror inte hajade att vem jag var . Jag sa till nam nam att umgås inte med falska vänner eller skit pratare inte jag heller sa hon .Hon själv är villa ägare men inte alls så otrevlig stöddig märkvärdig bara för man har råd med villa . Utan en god varm hjärtad väninna ses i bland , kommer till mig nästa helg med sina barn de har blivit stora . 3 5 8 9 år . Jaaa tiden sticker i väg här oxå . Numera har man en tonåring hemma äldsta är riktigt lång av sig 177 cm är bara 13 år . Vi ska barn barn kalas nästa helg för nu i morgon fyller vår mellan dotter 9 år.. Imorgon på hennes stora dag ska de har ishockey träning mellan 10 -11. sedan kl 15.45 ska de vara med ute i stor publik åks skridskor med stora grabbarna som ska spela ishockey mot Sundsvall , men i pausen ska de vara med ute på plan Emma i gula laget och Ida i svarta laget spela mot varann...Jag mamma sitta i publik havet med mormor , farfar , pappa och syrran.... Hjälp våran mellan tjej vill ha DS spel fan man har inte råd kostar 1500 kr , får önska av morbror o hans sambo vi ska nog köpa nå annat . Själv ska jag baka under nästa vecka till kalas inge blir köpt har man jobbat på bageri fixar man detta själv .. kokos kakor , maränger , rulltårta , saffran kaka , snoddas nougat kaka ,mfl. Min pappa ska få en brons medicin för sin sjukdom han har sedan 34 år till baka MS han har väldigt jobbigt , han sitter i permobil , har gå stol hemma , ont i ena armen , ofta trött . Men verkar ändå riktigt på hugget .. Röker i bland inte lika ofta blivit mindre. Nää mot badrummet ska duscha sedan gå ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0