Måndag

Helgen har flytit på ordentligt som vanligt . Ida vår älskling fyllt 9 år i dag. På lördag den 20 feb ska blir kalas här hemma . Kommer kompisar till henne och släkt deska bli roligt . Ska strax krypa ner under täcke jag med men först ta mitt piller så man kan sova inatt slippa nätet bråka inatt som var i går gjorde skit ont . Såller med enare i dag ska jag träffa min Pyskolog nere på Af .. Ska bli en bedömning se vad som har gjords under alla testningar . Jag vill ha ett jobb hatar gå hemma man blir sjuk av att inte kan få jobba träffa sociala biten jag lovar . Ärinte arbets lös har tre barn och man somtar mycke tid sedan är man hundägare så lilla chips är ute mycke om dagarna går långa promenader .I går söndag kom min väninna Cecilia över o hälsa på vi ska ses iveckan hon och jag ska lämna till baka filmer jag har lånat .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0