Sat but True

Har settat en tag via facebook prata med mina vänner , sedan orka man inte sitta tog mig en varm dusch hamnde i duschen så härligt vart ren . :-) Stackarn min kompis flicka kom från skolan har gjort sig illa i handen bränt sig hoppas inte är så farligt men jissses vad ont sådant gör att bränna sig ..Tänker på dig ..Men är hos läkan så får veta sedan hur det gick . Solen skinner och barnen är inte ute utan är inne hoppas de inte stökar till så mycke får man hjälpa till och städa eller hur ? Vad får barnen till middag jo korv o bröd stackars Em fick soppa i skolan och har spilt ner ena byxorna ser inte så kul ut .:( Men som tur går att tvätta .Denna månad ska jag ta och baka bröd hemma billigare och godare för familjen kan göra frallor e gott oxå . Efterom man inte har nå jobb så kan man baka hemma och frysa in ha en del framme ska även göra goda kakor som Daim kulor samt lite odense nougat kakor , snoddas plus lite annat . Tänker på stackars Annica som bara kräks i dag e magsjuk oj hur ska de gå när hon ska byta på sonen får väl hålla sig i badrummet hehe. Men hon och Carina måste få träffas här framöver de båda har ju små barn så vore kul ta en fika hos mig här i vår kanten alla är väl trötta på vintern visst är snön vacker massa snö. Rockklassiker är min ström som tar genom min hårda vardag när allt e skolan för barnen och dagliga jobbet . Jag har vänner inga som inte måste dalta med nej tack är vuxen och kan ta sina åsikter utan blir sura som omoga 10 åringen gör . Falsk vän som inte kan ta åsikter men hon ska vara fräck i munnen otrevlig de ska man bara ta men jag tycker hon inte dugg vidare snäll riktig Skata .Kan hålla sig til lde små otrevliga bäckby bor nej tack inge för mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0