Måste bli av med X-tra kilorna

Dags att bli av med x-tra kilorna .. Jag ska ta en rask runda imorgon efter har lämnat barn på förskolan. Dricka massa vatten och äta ej pasta ,potatis , bröd , Hålla mig grönsaker och frukt , äpplen , vindruvor , sharon , papya, apelsin, citron . Ta 30 minters promenad varje dag dag som efter middag och kväll. Inte äta efter kl. 18. bara äta frukt dricka vatten . Ställa mig på vågen kolla hur mycke jag väger sedan skriva ner vid min blogg hur dagen har gått. Skippa söt suget onödigt fet börjar man bli villinte se ut som vissa . Never my life. Skippa läsk helt dricka vatten med citron eller gurka i . Se till att foten blir bra och gå till stan efter man varit på hudklinken ner tillstan kanske hem när man inte har bråttom.. Skön runda bränna ut sig vore det bästa. Inge glass heller ... Måste bli av med x-tra kilorna och börja med en diet så man orkar med dagen med kidsen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0