Min Stora feta Grektiska Semster

Ja nyss har man kollat en bra film  har sin charm och man har skrattat till denna film 

* Tjejen  från  *Mitt stora  feta Gretiska Bröllop*  Har äntligen landat i Grekland..


Har varit ute en sväng med chips  slängt sopor och tog vanliga rundan med han  e skönt ute bara  1 minus riktigt skönt , men i morgon fryser det på så  blir alla barnen glada snö i pulka backen . Mina barn ska ha ishockey träning imorgon sedan ska de stå i kiosken  vid Rocklunda , inne  där de spelar med sin pappa ..Blir gärna hemma  ska göra dagliga jobbet vika tvätt och ta promenader med Chips är så skönt .


Ska ta en sväng för bi min älskade pappa har inte träffat han sedan  den 26 dec -2009  Så måste se om han lever  o mår bra trots han har sin sjukdom  MS .Han har haft sjukdomen i 34 år snart här och han går med gå stol och inne och har ont i vänster arm i bland och haft hemsk klåda men verka som sagt gått över . Men han kör inte bil längre utan  han har sin permobil  kommer ut i alla fall , kan handla inne på ica lite grann .. Han fyller 64 år isommar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0