Storhandla

God morgon alla läsare! Härligt sitter man dricker rött te bara som de är bra för min mage eftersom är uppe i upp och ner . Stramar men om jag äter Onaka fil e helt ok lindar magen samt rött och grönt te . Älsklingen o jag har letat nu på morgonen efter lillans glasögon eftersom hon var arg så gick inte prata med henne. Men jag hittat dem låg jo under syrrans säng jag hitta dem När barnen har gått till skolan ska vi åka och storhandla på Ica Maxi då är inte så mycke folk där ... Wooow hör 18 And life med Skid Row såg dem 1991 förband till Guns n Roses.. Kanon helt var så bra. Kikade på youtube jisses vad tjock han har blivit Sebastian Bach närmar sig som en annan 40 år ,, Var en enkel fråga på rockklassiker fan folk borde veta de .. Vem kom på djävuls tecknet , ojojoj om man är hårdrockare vore man veta de. De är ju Ronnie James i Dio hans mormor hahaha .Han ligger sjuk i magsäck cancer sa de på Rockklassiker han har ju flera år kvar att leva . Ratta in 106,9 så hör ni bästa musiken Rockklassiker ... med Anton körberg ...Jonas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0