Sista dagen

Härligt i morgon börjar man jobba skönt . Varit hemma hos min mormor fika lite , fick min kläning och emma fick fina sandaler gula o ch blåa sverige flagga med på . Älskling har köpt två filmer en action och en ny beck ska se dem sedan Vid ica träffade jag en gammal kompis Dasiy som för 2 årsen drabbas av en stråk - hjärn blödning, är bara 39 år . Ser gammal ut , var med sin bror Peter ,stacken hade som en bad mössa på sig bara för plattan i hjärnan har de tagit bort. Inge hår alls så g pigg och glad ut i alla fall . Här gnäller man om mag ont om sitt nät i magen finns andra som hon har värre .Hon gav jag en kram kul ser dig hoppas de går bättre för dig . tack sa hon , kan inte gå sitter i rullstol . Svårt tro som var så glad hade hundar kunde springa o gå för par årsen en dag trillar hemma råkar ut för stråk o hjärnblödning .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0