2 juni 2010

Hallå idet vackra vädret ,viken trevlig dag på jobbet med jobbar kompisarna .. Kom hem tog jag en tur på cykel förbi asgott köpte ige nej tack , åkte mot stan . Vem kommer i hällarna jo om inte skånskan Maria so var min bästis under ljuvliga 80 talert, vi som gick och såg Västerås bandet Acis ,som byte till Trainrats , till slut hahaha Train sistor lilla front mannen Johan var kort han hade pudel lockar blond var han med .. haha Tur jag har inte sett han på 10 år minst . Mia fråade om jag visste någe , nej tyvärr .. har inte samma tid som då har man familj går de före - än krog livet deras spelningar . :) Minns när Mia jag var på Guns n roses på Stadion tyvärr såg man endel västeråsare..hahaha.Men idag gillar nyare hårdrock , tack Peter Grand Design ,nämdeför mia skulle kika på nätet . hon ringde sa faaan så jävla bra de var , tack Cilla du har bra musik smak ,klart jag har vad annars hehehe. Berätta har en fartdåre som åker genom Bäckby kommer från Smältverksgatan kör i sin lilla sport bil gasar som fan ,ser vem som sitter om inte Marängen fy fan ..Så coool köra fort , du blir nog av med körkoret , menar Thomas .. Jaja ..På kanal 4 går allas favorit DRÖMKÅKEN med Björn skifs . Hejssvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0