God nyhet ...

Min man fick samtal att han ska gå en kurs nere i hamnen , jippi han ska börja jobba nere där ett jobb slippa vården .Så e bara min tur komma hem ifrån börja jobba jag oxå trött på vara hemma ,inge städ jobb för mig inge Slamhall heller där e folk inte kloka utan anklagar folk utan för något man. Hon ska passa sig nog för ljuga hitta på saker som inte stämmer. Men passa dig nog hur länge ska du hålla på med dina vänner tror gott om dig du inte alls vänlig utan en lat mask som inte orkar göra något än hoppa runt . Ska ta en sväng ner till Samhall kanske brjar jobba där igen då blixtrar du men dig ser jag inte vem vill se dig du e bara en dubbelnolla ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0