Älskar att cykla

Har varit ute med dotter hamna bakom Erikslund härlig cykel väg först var vi in på Mixoutlet köpte en sparburk med ett streck som hål , om, ska öppna måste man har konsterv öppnare . Men ska fylla denna med femor , en kronor och tior ska bli tung och full även sedlar ..Var med henne hamna på donken köpte glass och varsin is vatten gott var det . Menas vi sitter där vem ser vi om inte Joel hennes kompis jätte roligt att ses var ett tag sedan . Fick sms var gubben Ida o han e på ica maxi ok sa jag m, sedan åt de på Max middag . Så åkte vi hem åt Jossan hängde med Joel hem , jag trampade hem åt , skönt väl hemma fan så varmt drack is kallt vatten gott . Hann vara hemma en stund kom Minna fråga efter Jojo nää e hos Joel sa jag . Ok sa hon .. Sedan hamna man vid facen som vanligt satt här och prata med lite vänner de e bara kul . ..Försöker ringa väninnan men bor i telefonen hon i kväll .. Men i vår kyl finns tårta med ros en vit och fin tårta undrar om gubben firat någe .. jag vet inte vad han har för planer . De är godis råttor i vår familj köpt godis i dag med inte är de lördag men de är billigt på ica maxi för de tar 4.90 kg e as billigt , Ida gillar bebis bajs de är vad jag kallar nöt kräm i påse haha .. Ska ha med mig Potatis sallad till Kulturama i morgon bitti blir kl.7.30 - 15 .30 blir en bra dag :) Om de är sol ska bara njuta i solen :) Hoppas man blir kvar i höst och vintern då lär fröken Madde får spader vi under samma tak och rum färg och form .. Men jag skiter i henne hon är ändå en loser i mina ögon .. Vad ni andra dumma jubel idioter går på hennes ord osv . Skratt retande ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0