En sväng till Glada Hästen

Hej alla ! Vi var ner till centralen , Josefine tog tåget till Stockholm till mormor . Sedan åkte vi hämta Ida i skolan , sedan åkte vi till Glada hästen fixade hjälm och rid skor till Ida . Hammnade super lååång kö på E-18 mot Erikslund var in på sko punkten köpte fina skor till Ida ska ha till kläning . Så ska vi köpa skor till Emma med på fredag ska få snygga hon oxå för hon sticker till Frankrike på måndag vår lilla bus frö hamnar där med mormor .Ska på Euro Dinsey World :) Sedan kom hem en stund , strax åkte vi till Elisabeth o Håkan på Gryta Ida ska vara hos dem från i dag., tills söndag. Innan vi åkte från Gryta tyckte såg en bekant eller inte riktigt känner henne utan vet bodde förr på Bäckby hon har många barn 7 st .Hennes ena tvilling går i vår Idas klass på Skallbergsskolan .Var in på Coop forum konsum där . Sedan hem fixade korv stragan off och pasta pennor .. Sedan tog en tur med Chips ut och hämta in Emma , nu ser hon lite på tve snart känner hon sig trött. kl 21 ska se Efterlyst.Tidigare i dag var jag över med väninnan Cissi till min mormor fikade åt ny bakade bullar och drack kaffe hade trevligt med . Sedan åkte vi hem på varsit håll . Sa vi höres imorgon själv klart sa jag :) Ska väl ringa o gratta lill grabben som blir i dag bolags myndig , menar min mans kusins son Marcus ..Redan 20 år han e så stor och snäll kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0