Vilken dag

Vaknade kl . 04.25. Hoppade in i duschen vart pigg på en gång. Ätit en tallrik havregryns gröt med mjölk till frukost . Sedan stack jag i väg utan för var inte någon vaken i vår trapp eller gård .Sju minuter över fem åkte jag i morse till jobbet .Tog en kvart på cykel jätte skönt att cykla och röra på mig :) Åkte förbi ragnells, ica laget , hilton food , längst ner mitt jobb.! Brant ner förs backe . Kom dit först var jag . 3 min i halv sex var jag på jobbet . Kom in på jobbet fick arbts kläder vita byxor och vit shorta , nät keps och super sköna skor . Haft på mig blått plast förkläde och blås hanskar såg ut vem skam an ta kål på nu .. hehe ... fick en stor låda som jag tömde isbergsallad lika stor som en scan back 16 påsar i denna , samt gurka , baby tomater,, samt potatis sallad . Hade jätte trevlig pratik i dag .. Jag gillar vara där var jätte kul .Gjorde olika baugetter trevliga arbets kamrater .. Jag har sett hur man gör korv och jag tänker INTE äta mera korv fy fan vidrigt och äckligt bläääää..Kommer man hem till stöddig dotter säger bry mig inte vad du har gjorti dag , grrrrr.... men skiter i hennes larv , jag har haft roligt i alla fall.Mimmi är död vår hamster denna lilla så mange och de yngsta ska fixa en ny i dag när Ida kommer hem . Jag ska ta en tur till min mormor morsa lite ... Hejsvejs .. ny morgon dag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0