Badhuset

Hej alla !

I dag var jag med barnen och min kompis Maria med sina barn till badhuset vid löga . Hade jätte roligt där att bada o trevligt tills slut plåstret lossna på skavsåret ska ringa  Drisksköterskan i morgon bitti har sååå ont där sitter sidan av foten på vänstra sidan , de är rött och svullet   liten  för djupning .. såå happyt  nej de är inte alls .Utan jag tappar  mitt humör  de svider ömmar .. har smörjt salva och har just nu  plåster men gör ont i alla fall .. Jag somandvänder stöd strumpa för slippa få sådan besvväliga sår   fan oxå sådan var det oxå mycke krävande för mina ben att gå  och stå på Växhuset i 8 timmar  mina ban tar stor styrk på detta viss .. Nu har barnen åkt på ishockey träning med  sin pappa  de ska löpa först sedan  åka skridskor  sedan efter åt ska de på match m,ed stora killar . Jag ska fixa köttbullar och pasta till dem jag själv är alldeles slut i kroppen .. Maria  barn hade köpt goda chips  Estrella som heter hot sweet  chili  vilka goda sådan  mumma fastna jag för .. i kväll om jag orkar se film . Ska ha  lite dip med hot sweet dip ... och stort glas vatten till. Ovanlig god cola med lite  absolut wodka med vanilj .. Disk maskin o tvättmaskin går på nu dags bnyta kanal på tven slippa höra hjärn gympa  är så tråkigt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0