En ny dag vid Personal Strategerna

Försöker leta jobb  är så svårt . Men jag vill gärna jobba som ledsagare vart ska man vända sig till vilka . ? Ska höra med Carina  min handledare . Kan lika gärna  testa kanske något med affär med  plocka upp varor i hyllorna Vill ha ett  rörligt jobb inte bara sitta ner  typ vid data blir så mycke sittande . Solen skinner i dag härligt  de är torsdag , har druckit nyss  te   med en socker bit  åt god skorpa till . Har träffat min gamla kompis från skoltiden Sari  har en flicka på 4 år , Hon är i fas 3 ska vara här i 2 år . Jag är i fas 2  ska vara  här i 6 mån , men jag vill ha pratik  inte  bara sitta här farmför datan skärmen leta jobb . Men är svårt hitta något .:( Hoppas de blir bra i skolan för min lilla flicka att de håller sams visst barn bråkar vet man väl .Nu slippa  höra av mamman att min har varit dum igen .... Jag har bara sagt till min dotter att hon ska vara snäll i skolan . Får väl säga till fröken om andra är dumma . Men hon är duktig  på säga i från oxå . Hennes pappa skulle på utveckling samtal i skolan se hur det blir .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0