Måndag

God morgon  nu har alla barn get sig i väg till skolan . Har duschat  fixat diskmaskin e klar . Har tagit en dusch skönt vart en ny tjej . I dag ska man till vc  lägga om skavsåret , men sa att de skulle höra av sig till hud klinken kommer bli deras paient igen trött jag blir :( Men där vet dem hur man behandlar små elaka sår som bara dyker på mig Men jag förstår inte har stöd strumpor för hindra men ändå kommer skiten på mig fan hatar sådant .Dricker  kopp kaffe med mjölk de e vad jag vill bara ha inge annat .Ska skriva cv  i dag så man kan skicka runt på olika jobb sökande .Har ju sprungit på sten hårda golv och mycke stånde när jag var i cafe därför tog mina ben som stryk ...Ta fram dammsugaren fixa lägh. och slänga allt med soppor göra i dag oxå. svänga för bi gamla mormor se hur hon har det kanske hjälpa henne med något .Vaknar var runt 8 minus nu skinner solen är 3 minus och verkar skönt ute .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0