Möte

Har varit på omdömde  för de två praktiken varit menar arbets träningen .Fick veta en bra omdöme känns bara fint - Men inge jobb  , pga har besvär med mina ben har ständigt ont  även jag har stöd strumpor så ska de jävlas jämt . Nu har man lyckas  få skavsår på vänster ytter sida  gör jäkla ont de ömmar och går på behndling 1 gång i veckan på vårdcentralen vill att de  fixar tid hos hudklinken där vet de vad de gör här har man bara ont . .Oh så har man varit o hälsa på gamla gänget saknar GM och Lurisa, även Andreas  snäll kille som är kristen men väldigt snäll blyg kille . Rolig att jobba med , undra om jag skulle börja jobba igen nej tack sa jag fått nog . Men fika med dem i alla fall. Ida min socker plinga är inte hemma är hos Elisabeth på Gryta  denna helg , Jossan är i Ludvika . Har bara Emma hemma ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0