19 okt

Hej vilken dag , vet fan vad man ska säga :) Joo åkte hem i från kl.06,11. tidare  än vanligt  kom  till jobbet   i regnet  inte hade de öppnat men   vad gullan sa e du redan här  vad tidig  du är :)  Jaaa . ,men  dagen har väl varit ok , träffa grannen Boris kom tillVäxhuset  de hade massa aktiveter  i dag åt alla .Men vi har bret  75 smörgåsar och  gjort sallad buffe . plus  varit  prins korv och ptatis med spenat . Min lunch bestod av  räksmörgås med ägg och citron gott. Fortfarande mätt... Kom hem sedan vari väg till kören för Emma sjunger där och Ida på ishockey träning med pappa .. Kom hem fixade jag  köttfärsås  o pasta  .. slängde in tvätt  bland mina stöd stöd strumpor  så blir nya . Så nu badar mina tjejer ska bli fina sedan smörja emmas  kropp och de ska sova sedan vad skönt för dem ..Villoxå sova men först ut med chips sedan ska jag i säng oxå  tänk mitt lilla knä  värker sååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0