Min dag bara flöt i dag

Vilken  härlig dag  vakna kl . 05.05 i morse  lungt o tyst , fixade mig sedan  drog i väg  kom halv vägs Faaaan , vad jag glömde jooooooo kassan med mina skor , fan hatar måndagar :( Kom till bussen  träffade man Liselott  och Gunn -Marie  vid bussen ... Kom till jobbet och  kom in fixa in mig på omklädersrummet , Kom upp fixade mackor och sallad de var kul  hjälpte lite över allt var jätte kul de bara flöt på i dag  varmt  och svettigt och roligt gäng . Kommer man hem till ett  jätte  roligt  gäng  Em bara låter illa i mina öron  skriker  piper ,  så man kan bli tolig ,   busar med Eb  de har kul men svårt vara ute  typ 3 min  i mellan man orkar knappt kommit hem , i kväll blir de  tidigt i säng ska i säng runt 22.  ska ju upp tidigt igen så ska man i dag ta fram ungarnas  kläder , snart här ska man vika  tvättmed sätta fart här ... Im orgon ska mange jobba i hammnen med sina  arbets kompisar  skönt . .. Nå fixa  tvätten  sedan   äta tror jag :)  Ta fram  barnens  kläder tills i morgon ska emma har idrotts dag med skolan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0