Tacos

Skönt känner mig redan bättre , varit med dotter på stan   var inne i nya Igor Wooow tre våningar  med kläder och  cafe  och  mycke blandat  .. oooh  känner att klippa mitt hår till häftig frisyr  eller vet inte än  men klippa och färga håret vill jag de är så tjockt ...Blandat vill ha nya byxor  och   nya snygga kängor såg i dag på sko punkten .Satt  in 2000 kr på ica kundkortet  för vi ska handla nästa vecka till  min 40 års kalas bland annt och  Emma  ska ha kalaset med lite kompisar ... I dag åt vi Tacos  med creme  frachie ,  tomater gurka  , sallad jätte gott . och  taco bröd .Propp mätt  vart jag .,Nu har mange och barnen  åkte till Hockey affären fixa  nya strumpor  till Ida , sedan ska hon till Elisabeth  & Håkan  på Gryta  vara där i helgen ..Har avlasning  för hon behöver de . Har lätt utvecklingstörning  , men  de e mycke bättre pratar  och e glad tjej  motoriken  är mycke bättre . Men har  svårt när man säger nu ska vi göra så här  lätt  arg  och då hjälper ingeting alls . Hon älskar mat och se barn kalanen  typ  play house  disney .Tycker om att spela ishockey  är med  i tjej laget  födda 01 . Har träningar  lördagar o söndagar , i Rocklunda .. Josefine har fått nya snygga stövlar  med drag kejda  är svarta stl 42 . jag vet hon har stora fötter , men hon är lång oxå  180 cm . Så fick Emma oxå nya stövlar ett par lila  med drag kedja  med jätte snygga , kanske inte snyggt till mys byxor men till jeans sedan  i alla fall . . De kommer igentligen från mormor  bara för de som hade köpt var för små för både Emma oJosefine , men Ida  kunde ha sina  stövlar jätte snygga var dem .Älskling han har bakat bullar i dag till kalaset nästa vecka ska han baka mera sa han blir hemma själv  när vi är och jobbar  och går i skolan .. Varje månad ska jag sätta in 2000 kr på ica kund kortet så vet att man har när månaden tryter ... För jag har en del  kossor hemma och  andra som gillar valio  yoggi  de gör jag min mage blir gladare då ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0