Trött

Hej Trött på vara arbetslös vill ha ett jobb som passar för mig . Vill inte ta massa lån för att plugga. Åren har varit tuffa Lång sjukskriven pga ryggen , mina ben . Jobbade på olika resturanger i stan . Där i mellan fick man barn .Har jobbat som städare , varit på AMA bageri,senaste var man på Växhuset cafe. .Sedan den 10 nov 2010 . - 9 maj 2011. Vara på Jobbgaratin försöka hitta ett jobb sökt massor olika jobb ..Inge nappar . Hur mår man då inte alls bra har besvär med magen nätet krånglar visa dagar går jag inte utan för dörren mår inte alls bra. De är som min moster sa du har starkt pyske för de du har gått igenom , är inte många som mår som du gör i dag . Är inte vänster fot i paket så är magen .Men de tar sin tid . Vara 3 barns mamma med en tonåring som är lagom uppkäftig stöddig evigt suckande allt man ber om är jätte jobbigt .Men ska ha massa pengar kan inte ens gå ut med vår hund utan de ska bli värds krig . Trött jag blir på all tjafs med henne . Sedan de andra är inte tonåren men de kommer oxå geomn sin tid . Jag älskar mina barn de är bästa som har hänt mig .Men vara mamma är en tuff roll .Barnen är små är små bekymmer stora är stora bekymmer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0