13 aug 2011 solen skinner

God lunch ! Här skinner solen ! Jag har min stora tvätt dag i dag har tvättat massor hängt ut och vikit lagt in där ska vara osv . Nu tar en paus . Emma gick ut var inne 2 sek ville spela harry potter nej sa jag ut och lek menas fint väder ute . UT och lek sa jag inge ide vara inne .. hej då . Fundera på göra egen lasange här om en stund får bli till lunch här . har plattor och köttfärs ska göra vit såsen bara .. ringa mamma fråga hur man gör denna . Sedan ska torka ur alla skåp och göra rent i kylen . rensa i under skåpet om man ska beh öva ha så mycke onödigt bara undrar i bland . Mot köket ska fixa lite annat kommer in senare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0