16 aug 2011 fortfarande inte ok

Vaknade inatt kl.00.45 kom ett sms det var från älsklingen , nu är jag i sverige.. Han har varit iNorge o jobbat kört last bil. Ringde i går sjukanmällde mig till jobbet är i dag hemma än kurar mig inte riktigt hel än . Inte kräks men har ont i kroppen feber upp o ner .. Äta går inge vidare blir mätt på så lite jätte mysko. De sa i går på nyherna skulle bli en hel dag med massa regn .. kan jag inte på stå skinner solen här ..Idag ska jag vila ta de lungt .. sedan ringa jobbat säga att jag kommer imorgon börjat på Samhall ska jobba där mellan 8-12 blir alldeles lagom .Ej städ utan skulle göra något annat. Mina barn är på fritids har bara stora hemma som inte har vaknat än .. Hennes tjafs kan man vara utan e jobbig period vara 14 år hon skriker härjar man blir lätt irrrterad .. Ställer man lite krav går hon under. I dag innan ska till Maja sa i går skulle hon städa tromb rummet men de är bara snack... Jag själv ska dammsuga barnens rum och torka golv där inne fixa till. sedan dammsuga mattan lägga in denna ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0