Vaniljbullar !

I eftermiddag har jag gjort stor bak på vanilj o kanel bullar .. Mina barn älskar när man bakar . gjorde på en liter mjölk .Vart 61 bullar . var över till morfar fick en påse . Senare var mamma o Totte för bi fick bull påse med sig hem . Nu har mina döttrar Ida och Emma duschat i kväll ..Har kikat på sherk innan de somnade . Chips han ligger oxå sover tar han i morgon bitti innan man sticker till jobbet , gå upp kl 06.00 sedan väcker Ida ut med lilla gubben sedan väcka Emma med o de fixar sig sedan dags för skol buss komma och gå till fritids . Jag cyklar till jobbet ska bli skönt komma hem i från ett par timmar .God natt ska sova nu är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0