1 Dec 2011 Allt bara knyter sig

Hej Jag var hemma i måndags har jätte besvär med min mage .För 2 årsen tog jag bort ärrbråket satt de in ett nät som ska fungera bättre .Men inte alls , Utan har stängit ont jämt , spelar ingen roll vad jag gör sover knappt om nätterna har sådan värk hela magen är i upp ro . Spänner är öm mjuk sedan jätte hård .. De känns som det inte är som de ska . Ska till läkare den 9 dec . Men har verkligen ont hela magen mellan gärdet allt bara trycker på. .Måste lägga mig ner o andas lungt för de trycker gör så ont .. Glad att de är bara pratiken på Samhall för där finns inge att göra sitta vid ett bord inge händer . Satt i 4 dagar utan göra någon ting de är verkligen slöt tycker jag . Ska vara Samhall jättte dålig stil . Mår inte alls bra känner mig mycke trött och eftersom jag inte får sova om nätterna . På morgonen ska man skicka i väg barnen till skolan . Sedan är jag helt slut . Blundar jag så svartnar det för mina ögon . Lätt får yrsel har jätte ont i huve spräng huvud värk det bara blixtrar ...Även om jag har stöd strumpa på mig varje dag för har dålig blod ciruklation så har jag ont i vänster ben .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0