22 dec har lasange färdig o knäcken kokas

Här i dag är jag arg irrrterad på skit unge som inte sköter ...i allt ... Jag är bara såå trött på skriker man har börjat blir så trött på hennes larv lat het ska fan sluta prata med henne nu , hon får ju bara hennes fastrar som tar hennes parti , de har inga barn än som är i tonåren . Men mina andra tjejer är inte ens i närheten som stora . fy fan skyll inte på åldern man kan upp för sig något normalt i alla fall .. Jag har bara sagt vänligt hon fräser o jobbig jag tänker inte prata med henne alls , jag har fått nog av madame -sdkit unden . jag älskar mina barn men jag hatar eviga bråket när hon hela tiden ska vara JOBBIG . VET ATT JAG ÄR INTE ENSAM , MEN HON extremt dryg just nu , 2 dagar innan jul kan man visa att man kan hålla fint i sitt rum eller ? Är de mycke begärt för modligen . Göra som Marie sa sluta ge henne pengar o köp inga julklappar . Ska precis göra och sluta prata med henne hon har sådan vrong attetyd nu mera de går inte skylla på åldern de köper jag inte längre.Drar hon på sterion så alla grannar kommer snart ringer på kan fan i helvette stänga dörren , svårt visst kan spela men inte överdrivna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0