23 feb -2011

20 minus såå kallt ... Har fått i väg Ida till skol bussen vart ledsen bara för jag sa Nej till ha med sig DS till skolan nej de får spela hemma inga spel med dig nu . De hinner du inte . Hon vart arg på mig . Josefine går inte på praon i dag för mår inte bra ( vill inte gå dit heter de och bara för inte bestämt med farfar så struntar hon i att gå tycker jag e så tråkigt av henne En dag stod hon ut ) Men är väl munnen som spökar tror jag :( Snart väcka Emma ska fixa frukost åt henne sedan ska jag hoppa ut med chips sedan ska vi till skolan och jag ska till kursen sedan kommer mamma och hämtar mig .. Ska med Emma till tandläkan idag ska vara där kl.12.50. Nu väcka Emma ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0