11 jan -2011

Hej !

I dag var jag ner på jobbgaratin  skrev mitt CV sedan lite möte .
Träffa mamma utan för FK , sa ska bara upp lämna in papper kommer snart .
Sedan åkte mamma o jag till Hälla , hamna på IKEA  köpte 2 backar med lock
för Emma o Ida  kan ha sina saker i så de inte blandas  i hop . Vi åt på ikea med god lunch
Lax med potais grönsaks bulle med  godasås  till drack vatten till gott.. Jag tackade nej till mint kaka
efter lunch , mamma  ville nog ha inte jag  blir inte sugen på sådant alls . Usch :) Emma är och tränar ishockey  kommer hem ska få mat köttfärsås o pasta med mjölk till att dricka . Fått av mormor i dag handlade till mig mjölk , fil , o yoggi . fick varsin risi frutti o päron mina tjejer . Packa bad kläder till Ida ska med skolan imorgon o simma skönt för henne .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0