15 jan -2011 Lördag

I dag har varit med familjen  haft trevligt . sedan har dottra  natt kompis som sover över här  de har kikat på fångarna på fortet . Hammerfall  var med  de är goa killar musiken de lirar e underbara .. Men Tävla där var de kass ... 

Gillar skriva bloggar ända sättet  få ur sig .. Oh  har haft en jobbig tid med min pappa som varit dåligt , varit hos han från 4 jan - 8 jan . Men åkte in igen .. De tar på krafterna  när man har sin pappa dålig ..


Men som jag har lärt mig som förra året AKTA  mig nog för folk i ens närhet var själv slippa bli på hoppad  folk som ljuger orkar de  Har de fan inge eget liv .. Mina vänner ses jag med i bland ...

Har  jätte bra grannar i trappen man bor i byter inte ut dem .

Tack Lotta  för kläderna till Emma snällt av dej :)


Miss  Sixx du e en gammal vän tack för du är den du är  ses snart ta en fika .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0