19 jan - 2011

Vad ska man säga kommer dit i morse du behöver inte byta om ser att de är 8 pers där , de  har redan folk . Så jag fick  vänta på chufören  som skulle skjusa mig till Tunbytorp  hamna på litet   mat ställe mitt i mot bil provningen - de var så lite att göra där tiden gick hu sakta som helst . Fick sluta vid  kl 13.30. Tack för de jag har så jäkla ont i vänster ben  knappt jämt gå   för ont  jätte ont i vänster ben så de blixtrar för min de l ska inte vara så men de är så .. Han sa  kan inte anställa dig  för vi är så många och du har svårt att röra dig ser jag  här sliter man i går första arbets dagen  gjorde allt från sallade  till disk  allt möjligt  var ute och fyllde på  sallad de som fattades ,  in med disk vagnar ..  osv  hjälpte disk killen  ta  in de som var ny diskat . OSV .Men  inge papper är på skrivet han sa din handledare från af kommer imorgon torsdag sa han i dag .  Han kan inte anställa mig , jag har inset jag vill inte jobba där som de bara pratar periska  med varann  man måste tänka på sin kropp vad ska ma n orka gå  eller  ta hand om sina barn eller inne skaffa sig en rullartor  funkar snart inte att gå de här e jätte jobbigt . Hade ont i magen gå i morse :( Kanske  gå en språk kurs i persika  fatta vad de säger inte alls  roligt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0