22 jan -2011 Älsklingar

God morgon  vaknade strax efyer kl 04 i morse för mina tjejer var på väg att åka till Rocklunda ska åka båt med laget de ska spela ishockey mot Mariehamn  i Åland ska kryssa över . Kommer hem i morgon kväll . I dag ska jag passa på njuta vara hemma själv . ska pyssla hemma . Gå senare till ica handla hem  moröter , paprika , band spagetti, ska göra min egna goa köttfärsås o dricka vin till sedan se bra film .. Josefine är inte heller hemma är hos kompisen Maja i Narkarö  . Var i går på Sötsugen  de går i konkurs de tog godis för 3.50 kg såå mycke  fick man ..Nu har man godis hemma ... Nu ska man ta äta frukost och börja städa här  .När mina tjejer åkte vid kl 05.00 så la jag mig igen vaknade kl 8. gick upp ut med chips skönt ute .Har varit med chips ut vi hamde vid ica satte han vid brevlådan , gick in o handla de jag ska ha , Såg bara trevliga Anneli i kassan  heja lite . Sedan träffa  man Jonny utan för .. Deras hund fått valpar i natt skoj .Gick hem åt hörde jag några ungar  ropa på mig tyvärr känner inte de så vara inte  Känner inga som tror på höra svängern ,vad jag e super less på dem helt .Nu har man köttfärs  på spisen låter få färg o har lök o paprika i ska ha moröter oxå i samt krossade tomateri mellan grädde låta puttra på mellan värme 1 tim . Nu har man is citron i ett stort glas med Mango lime Bacardi Breszer  mums ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0