7 jan -2011 Pappa

Har varit hemma hos pappa hjälpt han med hushålls sysslor  o träffa bror med sambo o vår halv syrra Linda ..Hon har varit o hälsa på mamma /Anita /  Jag hade bakat rulltårta till pappa  till fikat , själv åt jag inge vill inte ha .. Kan baka men inte äta har bestämt mig hålla igen .Godare med russin mmmm.. Bror skjusa hem mig iannan  hamna  vi vid ica Bäckby  frågade om jag behöver ha nå hem ja  lite sa jag men  du jag betalar sa han  min lille bror är en pärla ,Ska ge han till baka kommer aldrig på frågan sa han . Jooo tycker jag i alla fall .Har i går sett rolig film Snuten i hollywood 2 skrattat har man ialla fall.


kl.23.46

har haft en trevlig dag , varit hos min far o träffa bror o sambo hjälpt han med bäddarent i sängen vid kl 15 åkte Nina o jag in till stan hon skulle kolla rean . Vi var inne på MQ kolla efter kavaj och byxor skorta till henke . .....Men hamna sedan på Igor åt wokade grönsaker skaldjur ,nudlar så gott var det .Och jag fick en huvud tröja svart Champion av henne för hon sa barnen brukar få nui var de till dig . Sååå gulligt .Kom nästan från igor ringer bror ska vi in på bolaget med handlade rött vin och öl . sedan gick vi till punkt s parkerings hus .. åkte hem . Kom till pappa hade bror fixa god middag super gott och drack rött vin mumma ... Fick skjus av de hem så gulligt:) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0