1 Mars 2011

I dag vakna jag strax efter kl 7. gick upp och fixa mig ut med Chips morgon runda . De var skönt ute runt 7 minus. Kom in åt lite frukost , sedan hamna en stund fram för datan kika lite på af men finns inga jobb fan hatar sitta här men måste ju. Oj klockar tittar på stack till barnmorskan inga flera barn utan fick p- sprutan , kändes lite stack till . sedan stråla i skinkan på mig vart stel . Sedan gick hem börja foten koka strama ännu mera såå ont som de gör är inte nån skön het utan gör så ont . Bet i hop gick hem åt . Kom hem var mina barn vakna . Vi satte på filmen Old Dogs med John Travolta och Robin Williams se filmen man skrattar så tårarna rinner så härlig familje film jag lovar .:) Sedan gick vi hem till barnens gammelmormor åt luch var lax file och kokt plugg och hod sås med räkor i . Tills jossan börja prata om olycka n mitt imat bordet om hur blodig hon var när olyckan åkte ner för en brant backe iRomme för 2 veckor sedan. fick en kraftig smäll mot näsan , över käken tänderna är snea och blå märken på kinderna och bet i sin läpp sydd med 2 styng. vid tand köttet fick en blod skorpa såg ut som snus inte så fint och över läppen stod rakt ut fick en kraftig smäll , åkte med skidorna med full fart backen svängde inte hon rakt in i en skylt först i ett stängsel som klyvde sedan rakt in i en skylt gjord av plåt svimma av ca 2 min sedan låg och skrek rakt ut , jackan var blodig så inte roligt ut . Fick hjälp att komma ner från branta backen , med scoter han killen frågade henne var i från kom och så . Väl bere hammna i sjukstugan ,sa fick papper osv .. Men på bussen hem skrämmde slag på alla som klev in ständiga vad fan har du gjort ... hennes vän Maja fick vara hennes tolk kunde ej snacka alls . Jag vart illa månde av att höra då fastnade maten i vecket i mat strupen fan inte nu igen fick gå och kräkas htar detta kom ut all min luch sedan var man ju hungrig igen . Fick efter rätt lätt skalade äpplen med grov strimlat över marsi pan och socker och kanel på botten i formen med lite smör. Gott var allt i hop när äpplerna var i ugnen i 200 grader 20 min i mitten . Severa grädde till gott. Skulle hem hämta filmerana först chips ut sedan åka till stan lämna igen filmeran på HEMMAKVÄLL nere i stan . Vart jossan o Ida kvar hos gammel mormor .. Åkte fram o till baka till stan och sedan hem igen . Kom till mormor sa hon att Ida hade varit så ledsen frågat efter dig . Va ??? Nej var inte så så snäll som en ängel tack gick inte lura din mamma sa hon . Kom hem med Ida så var pappa hemma .. vi prata lite åkte sedan till donken åt middag där bara vi tre mysigt i bland . Sedan till ica - bäckby hyrde 2 filmer , Komisare Späck som jag ska se snart först rasta chips sedan titta på denna och ha lime vatten till . Hejs vejs kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0