2 Mars 2011

Har inte mått vidare i dag har ont i kroppen varit trött seg , mått illa . Jag är såå trött på vara ARBETSLÖS . Få nå hjälp av Personalstrategerna verkar lönlöst . Efter som själv söker runt inge nappar .. Blir nog snart som Justine sa du öppnar eget cafe och kommer få gäster du kör bra priser ... Du är duktig på att baka och göra goda mackor gumman . Ida har totalt vägra följa med ut i vackra vädret bara tven varit hennes vän i dag så trött på Disney channel hatar denna kanal :( Har kikat gamla goda filmer som Dödligt vapen 3 skrattat lite . Har varit en sväng till Ica - Bäckby vilka träffar man joo Pappa och barnens kusin Julia är hos dem denna vecka .Heja sa kom för bi i morgon med Ida så jag och hon kan leka sa julia . och pappa sa vi har lakan till er tackar sa jag . Kom hem fixade korv stragan off med olika grönsaker är så gott. och pasta sprial . Josefine är glad sin skorpa är borta kan äta nu vad hon vill slippa ha denna som stör sig på läppen och styngen .. Kväll ska jag se Mästerkockarna ser hur går för de som stävlar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0