Genrepet Globen !

Sååååå bra de var i Globen ! Åkte bil till Liljeholmen åt på donken sedan åkte tvär banan till Globen hamna först i kön sedan strömma de med folk in och vi gick in på A11 gick ner för brant lektaren ...Men vi satt långt bak men såg väldigt bra .. Ooh my God har jag i huve går o nynar .. Plus såg Nanne Grönvall sjöng Rock like Hurricane med Scorpions låt. Globen var fullst Wooow.Sedan var ett hårdrocks band med såå bra sjöng Its my life ... Jätte njöd med genrepet med Melodifestvalen ... Åkte med Totte dit och hem på hem resan ringde jag min faster sa jag hej nu är jag i sthlm passerar er .. Men inge svarade telefonsvarae ! De bor i Kungsängen ..Utan för Enköping stannade vi på Dinners fikade drack kaffe och hade trevligt , var hemma halv sju....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0